Horvesz portál
..::Lépj be!::..
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fajok
 
Kasztok
 
Shaman

A sámánok a klánok és törzsek szellemi vezetői. Kapcsolatba lépnek a szellemekkel, látomásaik vannak a jövőről, s átvezetik népüket a legsötétebb korszakokon is. Bölcsességük és derűjük miatt sokan - hibásan - békés természetűnek tartják őket. De ha kihívják őket, a sámánok számos erővel léphetnek fel azok ellen, akik a természet rendjét fenyegetik.

A sámánok a papokhoz képest csak másodlagos gyógyítóknak tekinthetőek, s meglehetősen szórakoztató választékkal bírnak a varázslatokból és egyéb lehetőségekből. A sámánokat különösen a gyógyítás és a különféle előnyöket biztosító totemek miatt szeretik a csapattagok. A sámánok a totemek négyféle típusával rendelkezhetnek: Föld, Tűz, Víz, Levegő. A sámánnal való játék egyik igen lényeges eleme, hogy kitaláljuk, az adott szituációban melyik totem lenne a legelőnyösebb.

A sámán leginkább a paladinhoz hasonlít, csak éppen jóval kevesebb páncélzattal rendelkezik.


Engedélyezett fajok: Ork, Tauren, Troll

Alap értékek: életerő / mana.

Hozzáférhető felszerelés: ruházat, bőr, kis kerek pajzs

Hozzáférhető fegyverek: egykezes buzogány, botok, egykezes fejszék (képzést követően)

Totemek
A sámán legfeljebb négy csoportba sorolható totemekkel rendelkezhet: Föld, Tűz, Víz és a Levegő. A sámánnak minden egyes totemet küldetések során kell kiérdemelnie. Az első elérhető totem a Föld totem, a többi csak magasabb szinten válik hozzáférhetővé. Minden egyes szintlépéskor meg kell állni az oktatónál, hogy kiderüljön, van-e a tarsolyában valamilyen új totem-küldetés.

A totemek kétféleképp jelennek meg a játékban - inventory tárgyként, vagy pedig valamilyen varázslat hatásaként. Annak érdekében, hogy a sámán totem varázslatot használhasson, ki kell érdemelnie, és rendelkeznie kell (az inventory-jában) az adott elemhez szükséges totemmel. Amikor totem varázslatot akar kimondani, időlegesen egy mágikus totemet hoz létre a közelben a földön, amit aztán a szörnyek, és a játékosok észrevehetnek, s így meg is támadhatják.
- A totemek stabilak maradnak, és nem mozognak a játékossal együtt. Ha a játékos és a csapattársak érezni akarják áldásos hatását, akkor nem szabad tőle túlságosan eltávolodniuk.

- A totemek lélekkötő (Soulbound) dolgok, ami azt jelenti, hogy nem adhatóak át más játékosoknak. Hogy egy adott totem típushoz tartozó totemet meg tudj idézni szükséged lesz az inventorydban arra a bizonyos totemre. Például, ha a Tűz totem típus Perzselő (searing) totemjét kívánod megidézni, kell hogy legyen egy Tűz totem az inventorydban. Jó hír, hogy a totemek végtelen felhasználási lehetőséggel bírnak, ha már egyszer megszerezted őket. A totemek használatához nem kell folyamatosan alkotórészeket vásárolgatnod.

- Minden egyes totemtípusból csak egy aktív totemed lehet egy időben. Például négy totemet idézhetsz meg egy időben: egy föld, egy tűz, egy víz és egy levegő totemet.

- Az utolsó totem mindig "felülírja" azt megelőzőt hasonló típusú totemet. Ha például egy tűz totemet idézel, akkor egy másik tűztotemet kell idézned ahhoz, hogy ennek hatóereje megszűnjön. Ezt azért fontos tudni, mert csak a manádat vesztegeted, ha két ugyanolyan típusú totemet idézel meg egy időben.

- A szörnyek megtámadhatják a totemeket. Ezt érdemes észben tartani, ha egy ellenséges sámán idéz meg egy totemet. Ha ezt látjátok, nyugodtan támadjátok meg, és pusztítsátok el.

 
 

Made by:**** Horváth Ádám.     (StangemaN)

 

 Utolsó frissítés:

2008.01.12.

 Még szerkesztés

          alatt!!

 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!